Arkadaşlar merhaba. Bugun bebeğim 37+3 günlük. Sabahtan bir şeyim yoktu. Ortalama 45 dk önce minik sancım oldu kasıklarımda. Ara ara oluyordu zaten. Afedersiniz tuvalete gitme ihtiyacım oldu. Büyük abdestim hafif ishale yakın gibiydi. Arkasından midem bulanmaya başladı. Çıkardım. Bu sırada bebeğin hareketleri daha da arttı sanki. Şimdi 20 dk dır yatıyorum. Sancı şiddeti azaldı ama hala var gibi. Bulantım yok. Normal midir? Gerçek sancı böyle mı oluyor?