Kızlar meraba 36 haftalık gebeyim 2 cm açıklığım var nstde sanci cikmayınca eve yolladılar ama ben artık dayanamıyorum çok ağırlastm hep ağlıyorum ağrıdan doğumu nasıl baslatabilirim daha da acilmam olması için ikinci gebeliğim zaten sezeryandi ilkide