Semayil doktorun bu konuda bir şey demedi mi? Çünkü doktordan doktora değişiyor. Benim doktorum bana 12. haftaya kadar kahveyi yasaklamıştı, 12. haftadan sonra da günde 1 tane kahve içebilirsin artık dedi. Bir arkadaşımın gittiği başka doktor da 12. haftaya kadar 1 fincan türk, 1 fincan nescafe hakkın var demiş. Yani en doğrusu senin doktorunun söylediği olur