Happpm benim ilk dogum normaldi cok sahane ve kolaydi burada hep yazıyorum bunu. Sanci asamasi evet zor ama dayanilmayacak degil hem sonrasi rahat. Az dikisim vardi dikisle ilgili de sikinti yasamadim. 1 ay sivi beslendim zorlamamak icin o kadar. Ancaaak burda normal dogumda perisan olan annelerde var. Sezaryan da oyle. Bu belli olmuyor maalesef. Akışına birakin ya da Hangi turlu rahat hissedeceksiniz doktorunuzla karar verin. Sonuc olarak dogum dogumdur. Çok dusunmeyin ustune🌸