Tubao yalnız degil işim. Bnde de mantar cıktı fitil verdi akıntı dahada arttı. Sabah kalktgmda tuvalete yetsemeden üzerim su oluyr resmen. Bugün korktum tekrar gttm suyum iyi. Yani bu kadar, sulu akıntıya saskınım ped kullnyrm artık selpak fln olmuyr