aytaj96 Merhab Gebeler aranizdan korona virus bulaşanlar oldu mu durumunuz nedir ? bebeğe zararı varmı şuan hastane de yatyorum
Emk5341 aytaj96 çok geçmiş olsun canım. Daha önce buraya yazan birkaç arkadaş olmuştu virüs kapan. Ama hatırladığım kadarıyla durumları gayet iyiydi. Bebeğe geçme gibi bir duruma da rastlanmamış yanlış bilmiyorsam. Hatta anne pozitif olsa dahi emzirebiliyormuş. İnşallah tez zamanda atlatırsınız. Rabbim şifa versin.
Wonderanne [bilinmeyen] Allah şifa versin korkma bebeğe bulasmiuor sende güçlü ol ki bir an önce iyi ol 🌸🤗
ilknur25_ [bilinmeyen] geçmiş olsun canım , ben atlattim hiç korkma bebeğe hiç bir sıkıntı yaratmıyor. İlaç kullandım ve geçti 😌
mercimeksmom [bilinmeyen] geçmiş olsun ben de 10 gün hastanede yattım tedbiren, hafif atlattım korkmayın moralinizi yüksek tutun, bebeği etkilemiyor.çabucak atlatırsınız inşallah🤲🏻
aytaj96 Hopmummir test yapdirdik ailede kayinbabamda cikmisdi biz de test yapdirdik bendede cikdi dun getirdiler hastaneye
FundaB aytaj96 çok geçmiş olsun Acil şifalar dilerm. Bildiğim kadarıyla anne adayı covid olsa da bebeğe geçmiyor. Henüz öyle bir vaka gözlenmemiş. Ayrıca bazı hamileler corona virüsüne yakalandığının farkında olmadan ayakta atlatabiliyor. Yanılmıyorsam %5lik oran tedaviye gerek duyabiliyor. İyi düşün iyi olsun. Bebeğinin güzel ve iyi enerjine İhtiyacı var☺️