Kaderdrsun12 Kızlar 33 haftalık hamileyim bir kaç gündür tansiyon takibi yapıyorum tansiyonum 10/5 en yüksek 11/7 falan çıkıyor ama tansiyon aletinde nabız sayısı 100 ve üzeri bunu yaşayan varmı ?
Elfnrk Benim 123 lere kadar çıkıyor bunun için doktorum kardiyoloji uzmanı na bile yönlendirecek çok fazla göğüs ağrısı ve çarpıntı yaşıyorum nefes nefese kalıyorum 😞
Elfnrk Benim 123 lere kadar çıkıyor bunun için doktorum kardiyoloji uzmanı na bile yönlendirecek çok fazla göğüs ağrısı ve çarpıntı yaşıyorum nefes nefese kalıyorum 😞
Kbrahrl Elfnrk canım fazla değil ama yemekten sonra yada yorulup uzandığımda oluyor çarpıntım hamileliktendir dedi sağlık ocağında ki ebe sana ne söylediler peki endişeleniyorum bende
Elfnrk [bilinmeyen] kan değerlerim düşük o yüzden olabilir dedi bir çok nedeni var artık hayırlısı olsun ne diyelim 🤷♀️