Halimehacin Kızlar 2 haftadır mide yanması yaşıyorum Özellikle uzandığım zamanda oluyor daha erken değil mi var mı aynı durumları yaşayan neler yapıyorsunuz 😞
dilekgi123 Halimehacin benimde ayni haftalarda olmustu mide bulantim bitince yanmam baslamisti ama fazla uzun surmedi ben soguk sut, yesil elma ve bol suyla bazen de tuzsuz salatalik gecistiriyodum
Berfin_kycn Halimehacin aynı durumu bende yaşıyorum 29 haftalığım hala aynı hep devam eder soğuk süt iç baharatlı şeyler yağlı şeylerden uzak dur soğuk sütün faydası olur
deryakuralerturk Bende daha erken basladi suan 15 haftaligim bu aralar azaldi ama yandigi zaman gaviscon iciyorum surup doktorum vermisti cok iyi geliyor
Zeynepli1234 [bilinmeyen] 20. Haftamdayım bende hala devam ediyor madensuyu içince rahatlıyorum birde yatarken iki yastık koyuyorum başımın altına geçiyor yastığını küçük tutmamaya çalış böyle böyle doğurcaz Allah’ın izniyle 😂
Halimehacin [bilinmeyen] mide yanması nedir bilmezdim yeni keşfettim şu dönemde 😂 yazdıklarını uygulicam canım çok sagol
turunculuanne [bilinmeyen] gaviscon içiyorum, içmezsem uyuyamıyorum o derece midem yemek borum yanıyor 🤦🏼♀️