027033 beni de çok zorladı o yüzden hem kalp doktorum hemde kadın doğum doktorum daha fazla zorlamamak için doğumu erkene aldılar 36+5te doğum yaptım bir gece yoğun bakımda kaldım bebeğim solunum yolu enfeksiyonu kaptı 1 hafta hastanede kaldı şuan çok şükür 6 buçuk aylık oldu inşallah sende hayırlısıyla kucağına alırsın