[bilinmeyen] Bende öyleyim bir rutin oluşturmaya çalışıyorum kendime. Sabahları iki yumurtalı, beyaz peynirli kaşarlı omlet yiyorum baya tok tutuyor beni yanına domates, biber, zeytin yiyorum çok açık çay içiyorum. Öğle araları ikinci bir yemek öğünü yapamıyorum maalesef ama mutlaka muz, havuç, canımın çektiği meyve yiyorum. Badem ve ceviz mutlaka tüketmeye çalışıyorum her ne kadar zor olsa da. 😌 Akşam yemeğimi sadede bir tabak yiyorum ne varsa et, tavuk, sebze bazen sadece makarna 🙄 Canım asla iki kişilik yiyecek kadar istemiyor. İştahım yok ve sağlıklı beslenmek mecburiyeti beni arada bunaltmıyor değil 🤔 Bir de kendi yaptığım yoğurdu yoğurt olarak tüketemesem de cacık veya ayran şeklinde yemek yanında tüketiyorum. Bu ara 3 lt çıkardım su içmeyi de. Bakalım miniğime yarasın da ben önemli değilim ☺️🤭 Aman aman deli gibi çılgın gibi iştaha hiçbir zaman gelemeyeceğim bence 🙄 17+3 haftalığım bu arada. Asla balık ve yeşillik tüketemiyorum başlarda yemeğe çalıştırdılar aşşşırı tiksindim Allah affetsin 😌😢