Emrasf [bilinmeyen] hayır canım sağlık kuruluşları çalışmaya devam ediyor. Sende 155 i arıyorsun izin alıyosun veriyorlar zaten sorun çıkarmıyorlar.
Emrasf [bilinmeyen] hayır canım sağlık kuruluşları çalışmaya devam ediyor. Sende 155 i arıyorsun izin alıyosun veriyorlar zaten sorun çıkarmıyorlar.
Eros Ben gittim canim her hangi bir sorun olmuyor özel hastaneler iptal etmiyor. Ama devleti bende bilmiyorum. Polis çevirirse randevu mesajını göstermen yeter
Aaa111__ Teşekkkür ederım kızlar.Devlete gidiyorum. Yani doktorlar normal mesailerine devam ediyorsa sorun olmaz o zaman sanırım.
Aaa111__ Teşekkkür ederım kızlar.Devlete gidiyorum. Yani doktorlar normal mesailerine devam ediyorsa sorun olmaz o zaman sanırım.