27 haftalığım kızlar gelen ay puseti almak istiyorum fakat kararsız kaldım mima xari ile stokke arasında kaldım mima için ful deri olduğundan ilerde yırtılma oluyormuş stokkede çok pahalı 1700 euro ama bir kere alıp diğer çocuklarım içinde kullanmak istiyorum kullanıp memnun olan varmı 🙏