edafatih2014 merhaba hanimlar😊Kismetse temmuzun 8inde sezeryanla dogum yapacagim.Sizce sezeryanda pijamami gecelikmi?
_defnee edafatih2014 Önden düşmeli uzun elbise giydirdiler canım çok rahattı çünkü tuvalete çıkarıyorlar öyle al rahat edersin. Bir tane de önden düğmeli alt üst iyi olur
35ebrar35 Valla canm benim sezaryandi birtane elbise birde alt ust olarak almistim ilkgun onu giydim hastaneden cikana kadar evdede pijamami giymistim yuksek bel almstim rahat oluyo
NukleerBaslikliKiz Kesinlikle gecelik ben günlerce gecelik giydim sadece dikiş yerim değil karnım da acıyodu onunla rahat ettim ki bir de temmuz ayı gecelik daha rahat olur bence sıcakta 😀