melikeemektar1 35 haftalık hamileyim karnım çok yok felaket derecede kaburga ve bel agrilarim var acaba karnim çok olmadığı icin mi bu kadar kaburga ağrısı çekiyorum nedenini bilen varmı veya yaşayan
PrensTaha melikeemektar1 canım benimde kaburga ağrım oluyor bebek ayaklarını hep oraya dayıyor. Bende de çok fazla bikini bölge ağrısı oluyor kalkarken çok zorlanıyorum rahat yürüyemiyorum
_Merveozdemir_ melikeemektar1 benimde bel ve sırt ağrım oluyo canım kaburgam 1 2 defa ağrıdı o zamanda bebek sürekli oraya vurduğu ve dayandığı için diye düşündüm. Bide artık sona yaklaştık iyice büyüdüler ağrılar ondan oluyo vücut taşıyamadığı için
Glsacar32- Bende 36 dayım ama yaklaşık bi aydır aşırı kaburga ağrım var bu bikaç gündürde bacaklarım ağrımaya başladı
Kardelenyigit Kaburga ağrısını doktoruma sorduğumda çocuğun baskı yaptığı tarafla diğer taraf dengede olmadığı için kas ağrısı oluyor demişti bi ara soluk alamıyordum