Bebitom Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim inşallah oğlum olacak. İsim konusunda Asil ve Alp arasında kaldım. Sizlerin önerisi nedir acaba ?
Bukiii Bebitom bende Asil koyacağım inşallah gebe kalmadan karar vermiştim erkek olacağını hissetmiş gibi 🤗 başka hiç bir isme ısınamadım
Naz1989 Asil bende çok beğeniyorum bende arel istiyorum ama etraftan hoş yorumlar almadım duyulmamış isim falan die bnde asil veya tuğra ya dönmeyi düşünüyorum