AySerkanDmr Merhaba kızlar.Ankara Gata hastanesinde doğum yapicak olan hamişimiz varmi.ben orda yapicam da cok-da bilmiyorum doğumda nasıl iyimi🤰🏼🤔
Bgmbgm AySerkanDmr ben 5 sene önce orda yapmıştım dogumumu şuan için bilmiyorum nasıldır die Zekai Tahir Zübeyde hanım mi ne var karşısında bende oraları daha iyi gibi en azından doğum hastanesi ebelerin tecrübesi bence daha fazladır yoğun bakım ünitesi falan yeterli sayıda vardır
Zemuda AySerkanDmr ben Gata da doğum yapmayı düşünüyorum. Kalabalık olması tedirgin etmiyor değil ama köklü bi hastane olması ekstra güven veriyor.
elif0690 AySerkanDmr Canım benim bir çok tanıdığım orada doğum yaptılar çok memnun kldılar..İlgi alka çok iyimiş..Sonçta orasıda köklü bir hastane tabi biraz da şans ama bnce tereddt etmemelisin..
AySerkanDmr Bgmbgm zübeyde çok kalabalık ya orayı istemiyorum birde bi odada 3 kişi kaliniyomis ben bunlari duyunca direk soğudum ordan.birde refakatçi falanda kalamiyomus yanımızda ben zaten korkuyorum yanimda birinin kalip destek olması lazim😔
Bgmbgm Zemuda bnde gideyim ben 5 sene önce doğum yapmıştım ama çok çok az kişi vardı hatta odalar hep boştu bile şimdi askeri sivile açıldı kalabalık olabilir bakalım gidip konuşmak lazım imkanları nasıl odalar refakatcisi falan
AySerkanDmr Zemuda ne kadarlık hamilesin🤰🏼 birde hangi doktora gidiyosun orda.insallah doğumlarımız guzel gecer😊
Herseyim Bende gata hakkında kararsizim sivillesmeden önce çok iyi olduğunu söylüyorlar muayene için gittiginde sürekli dr degistirmek zorunda kalmak can sıkıcı
AySerkanDmr Herseyim evet herkez aynı şeyi soyluyu eskiden çok iyiydi şimdi pek bilgim yok diyolar.iyi dusunelim iyi olsun tabi ben korkuyorum ama🤰🏼.insallah bebislerimizi hayırlısıyla kucağınıza aliriz.😊🤗