Bayburs ilk hamileliğiniz mi? Gebelik eğitimine katılmıştım da orda doktor 37den sonra falan zor bebek tersse demişti ama yine de bilemiyorum hatta oradaki bi bayan 38.haftasında sezaryene girecekti bebeği ters olduğu için bahsettiğim bu olay da devlet hastanesinde ve kolay kolay sezaryen yapmıyor devlet malum. Benim 32.haftada falan baş aşağıdaydı sanki ama sizin de daha zamanınız var sanki inş döner bi an önce