[bilinmeyen] 30 nisanda yaptım doğumumu Osmaniye de özel hastanede ablamda kayınvalidemde yanımdaydı sorun olmadı kayınbabamda sürekli geldi gitti gece kalmadı ama akşamdan gitmiştik ertesi gün öğlenden sonra çıktık ziyaret çi konusunda bilgim yok ben hemen çıkmıştım