Kızlar 33 haftada erken doğum riskimiz oldu sancilar gorundu nst de ve bunu önlemek icin hemen ciger geliştirici vs vuruldu 1 gece hastanede yatış yapıldı. Şimdi Günde 4 kere 6 saatde bir Nidicard kullanıyorum. 36.haftadayım. Merak ediyorum bu şekilde ilaç içiyoruz doğum nasıl olacak açılma nasıl olacak bir bilgisi olan var mı ?