[bilinmeyen] korkulacak bişey yok ben hep normal istedim ama bebeğim doğum pozisyonunu bile almamıştı kalp atışları düzensiz olumva sezeryan oldum çok ağladım istemiyorum sezeryan diye ama saçmaymış 😂 tabiki iki doğumun da acısı ağrısı var ama o minnakla uğraşmaktan emin ol aklına bile gelmiyor sonradan