Hsrt42 bende 37+5im,10 gün önceki kontrolümde dr.um bebek dönmüş ama henüz kafası kanala girmemiş demişti,bol yürüyüş yapmamı istedi,fırsat buldukça yürümeye çalıştım.bu cuma kontrolüm var,bu aralar daha farklı sancılar yaşıyorum,çatı kemiklerim sızlıyor,merakla bekliyorum dr um ne diycek diye...