Bu konuda benimde kafamda hep sorular var :( çift rahimliyim hamile kaldığımdan beri progestan kullanıyorum ama önlem olarak.. herhangi bir kanama vs durumu yaşamadım ona rağmen ilişkiye hiç girmedik içimde bir korku var (doktor herhangi birşey demedi), şimdi 24. Haftadayız istiyoruz aslında doktora da epeydir gitmiyorum corona dolayısı ile o yüzden sorma şansım yok yakın zamanda, benzer durumda olan var mı ne düşünüyorsunuz?