Svr Merhaba kızlar, özel Ümit hastanesinde Dilek Ulusoy ‘a kontrole giden var mı ? Bilgisi , herhangi bir duymuşu olan var mı ? Yardımlarınızı bekliyorum ❤️😘🐣
sutlaacc Svr ben gidiyorum🤗 yani daha yeni başladım yorumları çok iyiydi ve bir tanıdığım önermişti daha. 6.haftam 2kez gittim şimdilik memnunum
Mthnry Svr canım ben gidiyorum ilk ayimdan itibaren dilek hanıma gidiyorum çokta memnunum şu an 32+5 olduk
karenC Ben Batıkent ümit Seda Deniz ışıklara gidiyorum çok memnunum, dilek hanıma da bı arkadaşım gidiyo güzel ilgileniyo diye biliyorum