Betim doğru canım tek ilaç. Ben ilk haftalarda kanama yaşadığım için ağızdan almıştım ama çok fazla yan etkisi var hepsini de yaşadım :) kanamam bitince erken doğum riskine karşı hala devam ettirdi ama bu sefer vijanal devam ettim çok daha rahat :) sadece akıntı oluyor ama o kadar yan etkinin yanında bence hiç bişey :)