Adige3062 Selam kizlarr🙋 sizdede oluyor mu sabahlari iştahsizlik? Ramazan ayı girdiginden beri psikolojik olaral sanirim bende bi iştahsizlik başladı mecburiyetten yiyorum tabii.
Angell9453 Adige3062 28 haftalık olduk bugun bizde 👍 benim tam tersi arkadaslar yedikçe yiyorum doymak bilmedim sabah aksam farketmez 🤭😁😁
Busimss Adige3062 benim zaten iştahım hep normaldi ama bugünlerde bende de çok yiyememezlik var. 30+3 haftalığım bu aralar bide çok fazla uyuyorum.
Merbe61 Adige3062 ben cok aç uyanıyorum aksamdan fazla bosey yıyemıyorum modem yanıyor diye sabah duramıyorum yatakta aclıktan
Merbe61 Adige3062 bende 3kılo vermısım 29haftaşık daha kılo almadım cok su ıcıyorum aksam az yıyorum mıde yanması benı oldurcek ılk 5ay kustum zaten sımdıde modem yanıyor
SeHer1909 Beeeen!! 27+4 üz biz sabah bir kefir içiyorum asla bir şey canım istemiyor. Eşim de oruç tek başına kahvaltı da istemiyo insanın canı. Sabahın aksine akşam da bir iştah var sorma gitsin… 🙊🙊 Aksi olsa iyiydi kilo alıyor çok 😂
Adige3062 SeHer1909 benimde eşım oruç işte oluyor tek başıma hic bisey yiyesim gelmiyo ama bende kilo olarak dönmedi bir haftadir hic almadim sabit duruyorum 😁
Busesrmz Angell9453 bendeee🤤 her dakika acıkıyorum 15 kilo aldım şuana kadar 30. Haftadayım 72 kiloyum :((
Yasemin00 Adige3062 Ay bende 9 dan beri ayaktayım daha hala azıma bişey koymadım sanırsın oruçluyum oruç tutsam daha iyi valla ama bebede tepikliyo 😉yemek😁 diye yiyesimde yok bizde 28+3 bu arada nasıl olcak bu iş bilmem böle zorlasam da yiyemiyom yaa😏
Adige3062 Yasemin00 canım yinede yemeye calis acıkmıstır bu saate kadar bebis ben ilk uyandigimda meyve yiyorum elma muz vs. O biraz tutuyo snra yiyorum
Yasemin00 Adige3062 Bulantılarım olmasa yerimde yataktan kalkınca bulantılardan yenmiyo canım ama yedim.çok şükür zar zor hele sabah meyve hiç yiyemiyorum anca ölen arada ayran la bi meyve yada sütle başka türlü yiyemiyorum meyveyi
AnneyimHamileyim Adige3062 29+3 olduk cok sukur iyiyiz ama evet dedigin gibi cok istahsizim bu aralar butun gun bisey yemek aklima bile gelmiyor ama aksam oldumu acikiyorum 🙄
Adige3062 AnneyimHamileyim uzun süre ac kalinca benim tansiyonum düsüyo hemen yemeye calisiyorum yine
Rabia-oezmen Benim miğde yanmalarım çok oluyor kızlar uykumdan uyandırıyor hap içiyorum yinede geçmiyor. Yemem gayet normal değişmedi 30+5 5 kilo almışım.
Adige3062 Rabia-oezmen benim cok sükür beni uyandiracak kadar yok mide yanmam. Ay biz cok kilo almadan bitircez sanirim bu sureci 😁 benim de sırt agrilarim cok
Pamuk123 Adige3062 Ayyy ben yemin ederim 1 yaşında oğlum var sağolsun 6 buçukta ayaktayım ama öğlen 1 2 ye kadar bir gram iştahım olmuyor bir şey yiyesin yok bu aralar ama akşam falan toparlıyorum 🥰