Merhabalar yarın itibariyle 28 haftalık oluyoruz ve tetanoz aşısını olmam gereken zamanda coronavirüs yeni çıkmaya başladığı için doktorum sağlık ocağına gitmememi söyledi. Geçen hafta ebe aradı ve aşı olup olmayacağımı sordu. Aşı olmayı düşünüyorum ama hafta itibariyle sıkıntı olur mu diye de korkuyorum. Bu haftalarda tetanoz aşısı olanlar var mıdır aramızda?