Hamileligin ilk aylarından itibaren kasık mantarı başladı ve suan 32. Haftadayım ve daha ilerledi doktorun verdigi ilacları kullanmama ragmen. Aranızda benzer bi durum yaşayan varmı doğal bi yöntemi varmı bundan kurtulmanın?
hiç mi başına gelen yok 😔