nur_mom Merhaba arkadaşlar yedi haftalık hamileyim.Elimde fazla ovulasyon testi kaldığı için deneme yapmak istedim.Ovulasyon testine idrarımı damlatmamla anında T çizgisi kopkoyu oldu.Gebelik testinden daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum.😊🙋🏻♀️ https://hizliresim.com/kRKFn6
Asl34_ Evet ben normal gebelik testi de yaptım orda çok hafiften çıktı ovulasyonla direk çift çizgi çıktı
nur_mom [bilinmeyen] evet ovulasyon testiyle hamile kaldım.polikistik over hastasiydim.adetlerim çok duzensizdi