Glc Kızlar adetim 3 gün gecikti yumurtlamadan 13 gün geçti ama testte hafif pembelik var ilk 5 dakikada çıktı sizce gebelik olabilir mi ? https://imgyukle.com/i/re2Iet
Zynq Glc Benim de böyle çıkmıştı şimdi 30 haftalık hamileyim ☺️ Kan testi de yaptırın mutlaka. Güzel haberlerinizi bekliyorum :)
Sdknurr Glc silik bi cizgi çıkmış bende adetim geçtikten sonra test yaptım bu şekilde çıktı hata çok araştırdım bi kaç gün sonra yaptığımda hamile çıktım hamile olabilirsin 🥰🥰🥰😍😍😍
Lionss [bilinmeyen] testi tekrarlarsın kuzum biraz bekledikten sonra çekseydin ben göremedim ama idrarını damlattığın gibi çektin sanırım oturuşmamış test daha ☺️ inşallah rabbim kucağını doldurur 💖
Lionss [bilinmeyen] testi tekrarlarsın kuzum biraz bekledikten sonra çekseydin ben göremedim ama idrarını damlattığın gibi çektin sanırım oturuşmamış test daha ☺️ inşallah rabbim kucağını doldurur 💖