Busra61 18+3 haftalık hamileyim ve sürekli basur kanaması geçirmekteyim doktorum genel cerrahi gitmemi önerdi ama biraz korkuyorum benim gibi problem yaşayanlar ?
Sevcannn Busra61 Ayy ben neler çekiyorm o lanetten anlatamam yani o derece hiçbir çaresi yoj yaa bende zaten yillardr var heleki Hamilelikte daha da kötü
Dilekk Busra61 bende de var maalesef geçen hafta bi iki gün ağrı yaptı çok kötü oldum sonra doktorum fitil ve krem verdi o rahatlattı çok şükür
XyveAnnesi Busra61 o sorun bende de var,daha önceki doğumumda çıkmıştı,kremlerle geçti,şimdi tekrarladı ve sızlıyordu,tekrar progtolog krem kullanıyorum,dr umda tavsiye etti,rahatlatıyor bayağı..
Naz1989 Tatlımm bende 35+4 üm aynı basur sorunu bende de oluştu 33 haftada ilk defa basur ile tanıştım çok kötü bir şey ama çok şükür kanamıoo benim sadece görüntü olarak var ve rahatsız ediyor kabız olmamaya çalışıyorum boll boll su 💦 içiyorum kabız olursam kanarmış çünkü
OktayMeltemSahin Naz1989 peki bu normal doğuma engel mi ? Doktorunuzla görüştünüz mü bu konuyu acaba?
Meleyim Sevcannn canım bende yok ama başlıklarda çıkıyo diye bi araştraym neymiş ddm önlem alinmazsa kangırene kadar gdiyomuş allah muhafaza ya dikkat edin
Naz1989 OktayMeltemSahin bilmiyorum cnm her kontrole gittiğimde soracam diyorum belki bir çağre bulur falan ama ultrasonda oğluşumu görünce bütün sorular gidiyor aklımdan ama bir gün soracam bende merak ediyorum
OktayMeltemSahin Naz1989 bende aynı durumdan şikayetçiyim de o yüzden sordum canım bende ilk fırsatta sorucam inş sıkıntı olmaz.Geçmiş olsun sana da.