0Cerenk Kızlar 5+0 sabah şiddetli adet sancısıyla uyanıyorum, ama herhangi bi leke kanama hiç bir şey olmadı çok şükür, normal midir bu derece sancılar?
0Cerenk Aygul01 korkuyorum bende doktorum sancıyla birlikte kanama olmazsa sıkıntı yok demişti de insan tedirgin oluyor