Firdevs192 battaniyesi olduktan sonra 10lu takıma gerek yok, benim de 3 tane 5li vardı abisinden kalan ama penye battaniyesi, eldiveni ve penye yeleği yoktu takımların o yüzden bi tane de 10 lu aldım tek tek alacağına, yeter diye düşünüyorum, zaten çabuk büyüyorlar, oğlum 1 aylıkken hastane çıkışları olmuyordu