Seymaucan 37+1 haftalık hamileyim sancı adet olacakmışım gibi bir ağrı var karnımda böyle olup doğumu başlayan var mı ?
Aygul01 Seymaucan agrinin süreliğine bak canım. Ne kadar sıklıkla sancılandigini ve ne kadar sürdüğünü.
hilal_yener [bilinmeyen] yalancı sancı o canım 37+2 benimde öyle oldu rahatsız edici bi ağrı oluyor ama doğum sancısı değil
gzdee65 [bilinmeyen] 37+4 deyim canm dün aksam benimde kasiklarimda ara ara ağrı oldu ama geçti yalancı sancıydı sanırım
hilal_yener [bilinmeyen] bugün randevum var daha olmadım belki bugün yapar haftayada yapabilir bilmiyorumki
hilal_yener Seymaucan dağ salim alalım kucağımıza bana kalırsa haftaya doğurcak gibi hissediyorum ben 😃😃
hilal_yener [bilinmeyen] dağ salim alalım kucağımıza bana kalırsa haftaya doğurcak gibi hissediyorum ben 😃😃