Ben 🥰 Aralık ayında reglim 10 gün gecikmişti umutlandım sonra tam yılbaşı akşamı adet oldum yıkıldım resmen o kadar şiddetli ağrım vardı ki her gün daha da artıyordu bende acile gittim, kontrollerde düşük olabilir dediler sonradan öğrendim ki kimyasal gebelikmiş. Çok yüksek değildi değerlerim 19 civarı birşeydi 1 hafta sonra tekrar test istediler bu sefer 0.9 du düzelmişti ve ilişki serbest dedi doktorum aynı ay Ocak ayında hamile kaldım şuan 17+3 olduk bile ❤️