bebegim_28 Bime gelecek olan süt sağma makinası için ne düşünüyorsunuz ben mochi Manuel almayı düşünüyorum kararsız kaldım mochi de 100 tl aynı fiyat
bebegim_28 Fts2020 ya çalışan için elektrikli iyi diyorlar ben 2 sene kadar çalışamayacam gibi görünüyor bilemedim 🤔
Deletedmom293 [bilinmeyen] manuel ilk zamanlar iyi ama sonrasında pompası iyi performans göstermiyor, ayrıca çok uzun sürüyor elektrikli almanızı tavsiye ederim
bebegim_28 [bilinmeyen] instagram da car mochi diye orda da 100 tl trendyol da da var orda da aynı fiyat
bebegim_28 [bilinmeyen] ya ben 2 yıl kadar çalışamam gibi görünüyor süt düzenli bir şekilde gelmeye devam etse pek kullanmam diye düşünüyorum 🤔
Deletedmom293 [bilinmeyen] bende çalışmıyorum şimdilik ancak ben memnun kalmadım zaten manuel alan arkadaşlarımda kullanamıyor zor gerçekten internetteki yorumlara bakarak almıştım ama belki sizin için kullanışlı olabilir