snm_ yaaa çok kötü de laf mı. O günlerr dair hiç bir şry hatırlamak istrmiyorum yataktan kusarak çıkıyotdum şimdi o günlere göre kat kat iyiyim en azından yiyebiliyorum yedikten sonrada yatıyorum kusmuyorum, 😂 duşa giremiyordum sabuna elimi değemiyordum midem kalkıyordu çamaşır atamadım makineye günlerce. O deterjan koktuğu zaman ağzımda deterjanın tadı. O zamanlar 14 15 haftalıkları görünce Allahım ne güzel o günlere gelmişler ben gelemicem galiba diyordum😥 geçecek inşallah bu günlerde günden güne iyi olcaz 🤮