umay16 gebelikte tsh çok önemli, kadın doğumcular 2,5 üstü değerleri istemezler. Bebeğin tiroid hormonu şu an gelişmediği için sizin tiroid hormonunuzu kullanıyor sizinki de yetersiz geldiği için dışardan almanız gerekir. Tavsiyem randevu tarihinizi beklemeden acaba önden doktorunuzla iletişime geçip güncel tsh değerinizi söylemeniz.