sende baş ağrısı fazla ödem tansiyon gibi durumlar var mı preeklemsiya da gerilik söz konusu oluyor insallah o tarz bir sey değildir, zira venim de 2 hafta geridendi ve sobra preeklemsiden erken doğum yaptım ama senin haftan güzel sorun yaşamazsın bebekle, sağlıkla gelsin insallah bi kendini yokla derim