Veeee beklediğim an geldi sonunda. Severek okuduğum doğum hikayelerini bende anlatayım ozaman 😃. Bir araba uğruna yaptığım 3.çocuğumla gireyim konuya
😀.Aslında bizim 11 mayıs p. Tesi günü yatışımız olucaktı ama kızım 10 mayıs anneler gününü tercih etti iyiki de öle yapmış neyse başlıyorum anlatmaya 39+4de cuma günü nişanım geldi. Tabi malum salgın hastalık yüzünden haftasonu yasağı var hemen eşim annemi cuma akşamı aldı getirdi ondan öncesi kız kardeşim yanımdaydı bu süreçte. Pazar sabahı 9.58 gözümü sancıyla açtım uykudan sonra dedim kesin geliyo dk tuttum tamda 10 dk da Bi geliyo. Ogün boyunca saat 4de kadar sancılarım düzenli olunca doktorumu aradım oda sağolsun hemen hastaneye gelmemi söyledi. Hastaneye geldik öncelikle nst yapıldı sonra açılma için ebe muayene yaptı ve 4cm açıklık var diyip hemen yatışımızı yaptılar. Sancılarım 5dkda bire düştü suyum patlatıldı ve doğuma alındım. 20 dk içinde 2 ıkınma ile çok şükür kızımı kucağıma aldım. Sadece 2 dikişim oldu. Şuan iyiyiz çok şükür. Ve doğum sancıları çekerken doğum edicek arkadaşlar için çok dua ettim rabbim kimseyi o darda bırakmasın darısı sizlerin başına🙈 çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻👋🏻aslında daha detaylı anlatırdımda fazla vaktinizi almim dedim 🙋♀️😃😍