Ben de varım ama bence almak istiyorsanız gri beyaz şeylerden alabilirsiniz. Ben daha cok abartı cinsiyet renklerini sevmediğimden bunları almıştım başta , hırka alt üst takım flan. Sonra kız olduğunu öğrenince elbise alışverişleri başlıyor 💗😊 zaten elbiseleri flan da genellikle 9 aydan sonrasi için seçiyorum ,