Dzeyy yok tatlım kimseyi dinleme . Bebek senden besleniyor . Bide çoğu hamile şekerli paketli gıdalar tüketiyor üstüne basıyor karbonhidratı sonuçta canları çekiyor . Öyle fazla fazla alan oluyor kiloyu . Bide bünye meselesi benim görümcem çok zayıftı hamile kaldı karnı dahi çıkmadı . Hamileyken kilo almadı tam tersi verdi hatta . Doğurdu çocuğu sağlıklı çok şükür .