Smskr0000 Kızlar merhaba 12.haftama girdim sağlık ocagı gel vitamin vereceğiz dedi kendi doktoruma gitmeme 3 4 gün var sizler neler yaptınız ne aldınız ne içtiniz folik asiti bıraktınızmı
Sis Smskr0000 13+3 bende yarın gideceğim canım, folikasit 12. Haftadan sonra bırakılıyor evet omega başlatıcak muhtemelen dr’m birde tahlil sonuclarımda bir iki vitamin eksik demir b12 vitaminleri verir muhtemelen ilk gebeliğimdnde oldugu gibi