Merhabalar, Bebeğim 12 hafta yaşında. Hamileliğimi öğrendiğim zaman rutin yapılan testleri yaptırdık. Sonuçlarda bir takım problemler vardı. Bulaşıcı hastalıklar bölümünde kızamıkçık geçirmiş olduğum tanısı konuldu. Başka tahlillerde yaptırdıktan sonra 4 ay önce olduğum kararına varıldı. Birbihtimal hamileliğimin ilk aşamalarına denk gelmiş olabilir denildi. Kanımda hala bulunmakta. Bebeğe geçip geçmediğini bilmiyoruz. Bunu hakkında bilgisi olan var mıdır ? bir başka sorumda bebeğimin ense kalınlığıyla ilgili. 5mm çıktı ve normalden fazla olduğunu bebeğimin down sendromlu olabileceği söylendi. Bu konu hakkında da bilgisi olan var mıdır ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏