Ben 3. Aydan beri hem çatlak kremi hem badem yağı, zeytin yağı. Ne varsa her gün sürüp nemlendirdim. 31. Haftadan itibaren yine de çatladı. Şimdi 34. Haftamdayım. Doktorum bebek yağı sür bolca dedi, sürüyorum ama yine de çatlamaya devam. Ne yaparsam yapayım çatlıyorum. Bünyem böyle deyip kabullenicem sanırım 🤷♀️