her ikisini de kullandım. İlk olarak badgerbelly kullandım gramajı çok az, küçük bir kutu. Bir miktar elinize alıp el ısısı ile sürebiliyorsunuz. (Hindistan cevizi yağı gibi) Tamamen organik temiz içerikli bir ürün ama kokusu beni rahatsız etmişti. 1,5-2 ay kadar gitti bende ama ben ilaveten arada hindistan cevizi yağı falan da kullanıyordum. Kendisinden memnundum ama çok bereketli olmadığı, fiyatı ve kokusu sebebiyle, lierac aldım şu an onu kullanıyorum.
Jel olduğu için badgerbelly ye göre sürümü daha rahat, kokusu rahatsız etmiyor, gramajı daha fazla ama onu sürdükten sonra da jel kalıntıları geliyor elime. umarım yardımcı olabilmişimdir:)