Kizlar merhaba dun sabah 11 gbi hafif agrilarm vardi bende pek onemsemedim dış cekime gittik falan aksam saat 8 buck gbi nişanım geldi gercktende hafif kanki sumuksu bir yapidaydi daha sonrasinda hafif hafif yine agrilarim oldu ama geceb hafta bebek kanala girmedigi icin doktra sezeryan istedgmi soyledm ve normal dogma da cesaretim yok acikcasi. Her neyse dun gece saat 10 dan 2 ye kdr on dk da bir duzenli kasilmalarm oldu fakat 10 da baslayan ve hala daha devam eden bir ishalim var su gibi anlatamam yedigom hicbisey kalmadi yani ve gece 5 de kusmamla birlikte biraz olsn rahatladm bugun normalde aksamustu 4 de sezaryana gidecegim ama bu nornal bi durum mu anlamis degilim basina gelen var mi dogum yapmadan once bu kadar ishal olan ?