Merhabalar uzun bir hikaye olacak belirteyim.☺️ Öncelikle bana göre çokça zor bir gebelik süreci geçirdim. 5 haftalık öğrendim 6. Haftada kusmaya başladım ve abartısız doğum anına kadar kusmaya devam ettim. İdrar yolu enfeksiyonundan kurtulamadım hep sancı çektim derken 14. Haftada sağ yumurtalıklarımda kist oluştu ve patladı dolayısı ile kanama yüzünden düşük riski yaşadım çok sancılı 2 ay geçirdim tam bitti derken 24. haftada erken doğum sancısı çekmeye başladım kasılmalarım sancılarım başladı hemen hemen her hafta muhakkak ya kasılmadan dolayı ya şiddetli kusmadan dolayı acillik oldum çoğu zaman hastanede yatışta kaldım. 30da baş geliş dönmüşken 32 de makat geliş dönerek sezeryanı düşündürdü derken kasılmaların şiddeti arttı ve ciğer geliştirici vuruldum. 39+2 de 9 mayısta sabah 11 de başlayan düzensiz sancılarım bana yine bugün hastane yolları var dedirtti ama doğum düşünmedim çünkü doktor 41-42 de doğum olur dedi 38de baş geliş geri dönmüştü. Başta düzensiz olan sancılarıma önce bel ağrısı eklendi kusmalar şiddetini arttırdı en son saatte bir 10 dakikada bir derken 4-5 dakikada bir gelen sancım vardı ve üzerine ishal olup birde kan kusmaya başlayınca gece 2 de hastaneye geldim. 1 cm açıklık vardı yatışım yapıldı nst de 80-110 arası sancım çıkıyordu doktor ilk etapta böyle giderse öğlene kadar açıklığın 8-10 cm bulur ve doğum başlar dedi ama ne yazık ki açılmam devam etmedi. Sabah 8e kadar sancıyı çektim daha sonra sancıların yetersiz geldiğini düşündüler ve suni sancı verdiler açılma ilerlesin diye öğlen 1e kadar suni sancı aldım ama ne yazıkki gene açılmam olmadı. Bebeğin kalp atışları düzensizleşti, nişanım gelmişti ve doktorun söylediği rahmin çok geride ve bebek hala kanal girmiş değil. Sen bu suni sancıyı 12 saat daha çeksen açılman olmayacak mecburi sezeryan dedi. Çünkü o kadar sancıya 1 saatte 1 cm açılma olması lazımmış. Zorla da olsa sezeryanı kabul ettim. Spinal istedim ancak migrenin olduğu için çoook baş ağrısı çeker haftalarca toparlanamazsın ve hiç bir Ağrı kesici geçirmez deyince genel anestezi yaptılar. 10 dk sonra eşime götürmüşler kızımı bende 40 dk sonra odaya çıktım. Narkozu kolay attım 1-2 saat içinde kusma olmadı ama ağrım çok oldu 2 serum 2 iğne yedim ama nafile. Sütüm gelmedi meme ucumda yok ve dik bir şekilde oturamadığım için göğsümde iyice kaybolmuştu bebeğim saatlerce ememedi, ben ameliyattan 5-6 saat sonra ayağa kaldırıldım ama önce bir çorba içtim bol bol su içtim. İlk ayağa kalkış oldukça zor oldu ama 2-3-4 derken şuan desteksiz kendim kalkıp yürüyüp geri geliyorum tabi kolay değil sancılı oluyor. Gazımı 14-15 saat sonra çok az çıkartabildim ve çok ciddi gaz sancısı çektim bu süreçte 2 ağrı kesici daha verdiler ama nafile. Bebeğim sürekli uyuyor ememediği için çok üzüldüm ve pes etmedim koltuğa dik bir şekilde oturup 40 dk uğraştım ve emzirdim çok şükür ilk su gibi bir şey geldi sarımsı hala tam anlamı ile sütüm yok tabi ama bebeğim doydu şeker testi yapıldı. Gazını çıkarttı ve tuvaletinide yaptı şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor. Ağrım hiç geçmeyecek ve hiç dikişlerim yüzünden eğilip kalkamayacağım diye düşünüyorum ama geçecek biliyorum. Kızımı tam anlamı ile kucağıma hala alıp koklayıp sevemedim ama onu izlemek bile ağrınızı hafifletiyor inanın. Eldivenini çıkartıp parmağınızı tuttuğunu görmeniz her şeyi unutturuyor. Hala ağrım sancım var omuzlarımda bıçak saplanır gibi bir ağrı var ve kanamam çok dikiş yerlerim ağrıyor ama Allahın izni ile inşAllah geçecek biliyorum. Ultrasonda 3.400 denilen kızım 2.750 doğdu. 12. Haftadan beri bu çoçuk koca kafalı diye beni korkutan o doktorlar ahh 🤦🏻♀️ Minnacık bir kafası var boyu 50 cm kadar. Rabbim hepinize kolay doğumlar ve gebelik süreci nasip etsin inşAllah. Ben Anneler gününde kızımın bana yaptığı sürpriz ile mezun oldum darısı sizlere 🙏🏻🌸