aysehifa4 Hayırlı sabahlar kızlar. Minik kızım büyüdükçe sağ tarafımda göğüs kafesime baskı uyguluyor sizdede aynı sorun var mı ve siz neler yapıyorsunuz ben ağrısından ağlıyorum bazen o kadar kötü oluyorum 😔
Sedatrk aysehifa4 ben 23.haftadan beri yaşıyorum o ağrıyı ne sağa dönüp yatabiliyorum ne sola 35 haftaligim şuan geçmedi bı turlu göğsümun altına yastık dayiyorum öyle hafifletip uyuyorum anca. Çok kotu bı acı Allah yardımcın olsun 😒
aysehifa4 Sedatrk bende öyle ya 21 haftalıkta falan başladı belimin boşluğu çok herhalde öldürüyo amin hepimizin yardımcısı olsun 😔
aysehifa4 songul_onur Bende gece uykularım haram artık ofeleyerek vücudum yorgun düşüyoda öyle uyuyorum
songul_onur aysehifa4 benim haftaya çarşamba doğumum var canım az kaldı sabrediyorum darısı senin başına inşallah 🙏