30+2 haftalığız ama 1 haftadır saçma bir karın ağrım var yatarken sağa sola dönerken bile sancı gibi komple karnıma ağrı giriyor bel ve çatı ağrısıda buna eşlik ediyor doktora gittim nst ye de baktılar herşeyin normal gittiğini bi sorun olmadığını idrar yolu enfeksiyonu olabileceğini söyleyip aguamentin antibiyotik yazdı 1 haftalık ama yinede hissettiğim karın ağrısı ve bel ağrısı beni korkutuyor