[bilinmeyen] sancın başlayınca ılık suya koyuyosun. Duaları var. Onları okuyosun. Gelip gidip Yudum yudum içiyosun. İçtikçe rahminde açılma oluyo. Doğumunu kolaylaştırıyo biiznillah.
Ama otu dikkatli kullanmak gerekiyo. Doğum yapılır yapılmaz sudan çıkartılması lazım. Unutulur veya çıkarılmazsa rahminiz kapanmıyor ve dolayısıyla ya dikiş tutmuyo yada anında dikişler patlıyormuş. Doğumla birlikte sudan çıkardığında, kendini toparlayıp tekrar el şeklinde kapanıyo. Tabi beraberinde rahminizde kapanıyor. Aman dikkat 🤗